مشاوران سیستم

بسته‌های سه‌گانه تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین برای اشخاص حقیقی وحقوقی

بانک اقتصاد نوین بسته‌های سه‌گانه طرح‌های تسهیلاتی و اعتباری با نام «صبا» را با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوارها و فعالان اقتصادی ارائه کرده است.
در بسته شماره یک این طرح (صبا ۱) کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصاد نوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری خود و تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند. مدت ‌زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است.
در بسته شماره دو این طرح (صبا ۲) برای دارندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوین بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش این بانک در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال یا پرداخت تسهیلات مرابحه تا ۱۴۰ درصد معدل موجودی سپرده، تا سقف ۲میلیارد ریال و با نرخ ۱۵ درصد فراهم شده است. پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک اقتصادنوین می‌توانند با توجه به نیاز خود از یکی از این تسهیلات بهره‌مند شده و در بازه‌های زمانی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه آن را باز پرداخت کنند.
در بسته شماره سه این طرح (صبا ۳) برای کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات کمک‌ هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار، تجهیز مطب و... امکان استفاده از تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کارت اعتباری و بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، فراهم شده است.مدت ‌زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است. علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات نیز می‌توانند از طرح صبای ۳ برای اعطای تسهیلات در قالب کارت‌های اعتباری به کارمندان خود استفاده کنند.

دنیای اقتصاد